קל מאוד ללכת לאיבוד בשוק הרחב ובין המבחר הגדול של מוצרי הטכנולוגיה והתקשורת בארץ • רבים מאיתנו מושפעים מפרסומות ומהצעות לתכונות למכשיר סלולר שאנו לא באמת צריכים בשימוש השוטף • אז כיצד קונים את המוצר המדויק לכל אחד ואחת?
קראו המשך באתר “ישראל היום”
קל מאוד ללכת לאיבוד בשוק הרחב ובין המבחר הגדול של מוצרי הטכנולוגיה והתקשורת בארץ • רבים מאיתנו מושפעים מפרסומות ומהצעות לתכונות למכשיר סלולר שאנו לא באמת צריכים בשימוש השוטף • אז כיצד קונים את המוצר המדויק לכל אחד ואחת?
קראו המשך באתר “ישראל היום”
בעמוד ‘מציאון ועודפים’ נציג עבורכם מוצרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, מוצרים אלו מגיעים מעודפי מלאי, ביטולי עסקאות או עסקאות טרייד. כל מוצר בקקטגוריה זו יכלול תיאור מלא אשר יעיד על מצב המוצר, תוקף האחריות ותכולת האריזה.
לקוח יקרים, במידה ותבחרו באופציה של הדבקת מגן המסך על ידינו, אנו לא נארוז את המשלוח עד שנוודא כי מגן המסך הודבק בצורה האופטימלית ביותר על המוצר שרכשתם. כמו כן, בהיותכם מבקשים שנעשה זאת, משמע אתם מאשרים לנו לפתוח את אריזתו המקורית של המוצר. פעולה זו תפסול את האפשרות להחזרת לצורך זיכוי או החלפה במוצר אחר.
אחריות הנה דבר פשוט מאוד והיא מכסה כל פגם הנובע מגם בעת ייצור המוצר.
שירות אחריות תיקונים ללא תשלום בתקופת האחריות מתבצעת בחלפים מקוריים ובתאים הבאים:
זכותכם להתחרט.
איימובייל ישראל מאפשרת לכם להתחרט על רכישתם ולהחזיר את המוצרים שרכשתם בתאים הבאים:
✅ אריזת המוצר שלמה יחד עם כל חלקיו כפי שהתקבלו בעת ההספקה.
✅ המוצר לא הודלק או שומש (גם הדלקה של רגע אחד מהווה שימוש)
✅ המוצר חייב להיות במצב בו קיבלתם אותו וללא כל סימני שימוש
✅ לא חלפו 14 ימים מרגע הרכישה באתר.
במידה והמוצר עומד בכל התנאים לעיל, תהיו זכאים להחזיר את המוצר בתוספת דמי משלוח ובניכוי של 5% או 100₪ הזול מבניהם ובתוספת 2% עמלת סליקת אשראי.
*במידה ובחרתם במוצר אחר או באפשרות לזיכוי כרטיס הלקוח שלכם לרכישה עתידית לא תגבה עמלת ביטול עסקה ודמי סליקת האשראי לא יחולו במקרה זה.
*שימו לב כי החזר כספי מבוצע בתוך 14 ימי עסקים וכמו כן דמי עלות המשלוחים לא יוחזרו.
*כל התנאים המוזכרים לעיל מתייחסים הן לרכישת אונליין והן לרכישה פיזית באחד מסניפינו , עליות המשלוחים יכולו במידה וצרכתם בהם.
✅ החלפת מוצר תקול בימיו הראשונים.
אנחנו יודעים ומבינים!, אחד הדברים המבאסים זה לקבל מוצר חדש תקול.
לפעמים זה נובע מהורדת גיבוי ישן למכשיר, לפעמים מאפליקציות מסויימות ולפעמים פשוט המוצר תקול.
אך שימו לב. החוק מורה על תיקון המוצר בתקופת האחריות (כן כן, גם אם המוצר הוא בימיו הראשונים)
באיימוביייל ישראל במידה ולא עברו 10 ימים מיום רכישת המוצר אנו נעשה כל שביכולתנו להחליפו, שירות זה ינתן ע״פ שיקול דעת מנהל ורק לאחר בדיקת מעבדה בת 48 שעות.
🔴 במקרה בו הוחלט להחליף מוצר יהיה עליכם לשלם את השליחות לצורך ההחלפה או לשנע את המוצר לסניף המרכזי בו תבוצע ההחלפה לאחר בדיקת המעבדה.
🔴 לא תתאפשר החלפה למוצר אשר בר תיקון ע״י צריבת תוכנה (פעולה זו אינה מצריכה את פירוק המוצר) אלא רק פעולה המתבצעת עם המכשיר מול המחשב.
🔴 שירות זה אינו חל עבור מוצרים הנושאים אחריות רשמית בישראל מטעם היצרן ויהיה עליכם לפנות לנותן השירות מטעם היצרן ולקבל את הטיפול הראוי.
המכשיר שלך תומך בעדכוני FOTA!
“Firmware Over-The-Air”
והוא עתיד לקבל עדכוני מערכת ישירות מהיצרן.
*יש לקחת בחשבון כי העדכונים הנם ״תלויי מדינה״ ויתכנו עיקובים סבירים המשתנים ממדינה למדינה אשר המוצר יובא ממנה.
יבוא מקביל משמעותו פשוטה, בהמשך לצו יבוא חופשי (תשע״ד 2014) אנו רשאים לייבא מוצרים ביבוא מקבילי ולתת לכם הלקוחות להינות ממחירים אטרקטיביים וללא פערי תיווך אשר נגזרים ע״י היבואנים הרשמיים השונים.
אנו לא כפופים לתנאים מסחריים כאלה ואחרים מה שמאפשר לנו לתת את הדיל הטוב ביותר.
כל העניין סביב היבוא המקבילי הוא מאוד פשוט בהינתן והמוצר חדש ומקורי וזה בהחלט מה שתקבלו מאיתנו יחד עם אחריות ושירות לקוחות מצויינים אותם אנו יודעים לספק מאז 2006 , המוצר הנו אותו מוצר חדש ומקורי רק מיובא על ידינו וביחד עם האחריות שרכשנו עבורו כאן בישראל.
*ישנם מוצרים אשר מיובאים ביבוא מקבילי הנושאים עמם אחריות ושירות מטעם היצרן כאן בישראל ללא כל התערבות מצידנו.