גוגל פיקסל 8 ופיקסל 8 פרו מהווים את הדור החדש של מכשירי הסמארטפון של גוגל, והם מביאים עמם שדרוגים מרשימים וחידושים טכנולוגיים שמביאים ערך מוסף לחווית המשתמש.
אחת התכונות המרשימות ביותר בפיקסל 8 היא המסך. עם מסך AMOLED בגודל של 6.4 אינץ’, פיקסל 8 מציע חווית צפייה מדהימה עם רזולוציה גבוהה. הפיקסל 8 פרו, מצדו השני, מצויד במסך גדול של 6.7 אינץ’, המספק חוויה עוצמתית עם צבעים חיים ועמידות גבוהה.

בתחום הצילום, הפיקסל 8 ופיקסל 8 פרו ממשיכים להצטיין. בתצורה האחורית של המכשירים תוכננו מצלמות רבות ומתקדמות. הפיקסל 8 מגיע עם מצלמה ראשית ברזולוציה גבוהה של 50 מגה-פיקסלים, בנוסף למצלמה אולטרא-רחבה ברזולוציה של 12 מגה-פיקסלים ומצלמת עזר ברזולוציה של 2 מגה-פיקסלים. לצד זאת, הפיקסל 8 פרו מצויד במצלמה ראשית ברזולוציה של 108 מגה-פיקסלים, בנוסף למצלמה אולטרא-רחבה ומצלמת עזר ברזולוציה נוספת של 8 מגה-פיקסלים. כל זה מתרחש תחת כוח חישובי מדהים ומעבד מתקדם.

אחת התכונות שהתקדמותיה מרכזית במכשירי הפיקסל החדשים היא טכנולוגיית המשטח החכם (Smart Surface). הטכנולוגיה הזו משתמשת באלגוריתמים חכמים לזיהוי ולהבחנה בין פני המכשיר. כלומר, המכשיר יזהה את מיקומך על המסך, וידע לכבות את המסך כאשר אין שימוש ולהדליקו שוב כשאתה מתקרב למכשיר. זו תכונה אשר יכולה להקל על הסוללה ולהעניק חווית שימוש חלקה וחכמה.

בנוסף, גוגל פיקסל 8 ופיקסל 8 פרו מגיעים עם ביצועים מוגבלים בזכות מעבד מתקדם וסוללה חזקה, וכמובן תמיכה בטכנולוגיות אלחוטיות כמו 5G ו-Wi-Fi 6.

בסיכום, עם גוגל פיקסל 8 ופיקסל 8 פרו, גוגל ממשיך לעצב את דרכו בעולם הסמארטפונים בשפע חידושים טכנולוגיים, תכונות מתקדמות בצילום, וחוויות משתמש מתקדמות. עם עיצוב אלגנטי ותכונות מתקדמות, הפיקסל 8 ופיקסל 8 פרו מתמקדים בתפקידם – לספק למשתמש חוויית סמארטפון מתקדמת וטובה ביותר.

באיימובייל ישראל ניתן להשיג את מכשירי גוגל פיקסל 8 וגוגל פיקסל 8 פרו במחירים הזולים בישראל.

כתיבת תגובה