מכשירי וואן פלוס החדשים נכנסו לשוק הסלולר הישראלי בעשור האחרון מכשיר הטלפון החכם הראשונים של החברה פרצו לשוק ונדעו בהיותם זולים מאוד ביחס לתמורתם. מכשירים עמידים עם איכות תצוגה גבוהה ומעבד חכם ומהיר נתנו פתרון לכל אותם אנשים שרוצים לקנות טלפון חכם במחיר קצת יותר אטרקטיבי לכל שכבות האוכלוסיה. חברת הטלפונים ידועה בניסיונה לצמצם בכמה שיותר את עלויות השיווק על מנת לאפשר מחיר זול  שימשוך מעצמו את הלקוחות. הסיבה לחסכון היא האמונה במוצר והמחשבה שברגע שלקוח יתן צאנס למכשירי וואן פלוס הוא יבין שאיכות המכשיר מתחרה באופן שווה לשאר המכשירים בשוק ובכך יחסוך הלקוח מאות עד אלפי שקלים בכך שתצתמצם משמעותית ההוצאה שלו על מכשירו הסלולרי.

דגמי וואן פלוס אומנם פרצו בתחילת העשור האחרון אך בתקופה האחרונה סדרות דגמים חדשות כמו OnePlus8, OnePlus9 ו- OnePlus Nord מתחילות לקבל תאוצה בישראל ויותר ויותר משתמשים עוברים מהחברות המובילות אל דגמי OnePlus  החדשים.

עיצוב

וואן פלוס שמרה על העיצוב החלק שלה בדגמי OnePlus 8, ו-OnePlus9 ומבנה הטלפון הינו מסך שטוח מקצה לקצה עם המצלמה הפינה השמאלית שלהטלפון. בנוסף הטלפונים החדשים בסדרות החדשות מעוצבים בצורה קצת יותר מלבנית כדי לתת אחיזה יותר נוחה למשתמש לעומת הדגמים הקודמים בהם הטלפון היה בעל פינות מעוגלות ופחות תפיסות.

תצוגה

כל מכשירי OnePlus החדשים מגיעים עם איכות Full HD ועכשיו הרצת משחקים וסרטונים נעשת באיכות שמתחרה בכבוד בסטנדרט שעומד כיום בשוק. מכשירי OnePlus מציגים על פתיחה מינימלית של 2400 על 1080 פיקסלים ואיכות הצפייה גבוהה מאי פעם.

פיצ’רים

פיצ’רים שיש בOnePlus8OnePlus9 וOnePlus Nord הם סורק האצבעות שמונח מתחת לפאנל התצוגה ועובד בצורה חלקה יותר ומהירה יותר. ויסות הקול בטלפון נוח למשתמש ובOnePlus איכות הסאונד טובה וחזקה ללא התחושה הצורמת באוזניים מתי שמשוחחים בטלפון, אפרכסת השמע תוכננה בצורה עדינה על מנת שהסאונד יהיה עדין אך ברור. מכשירי OnePlus  החדשים מוכיחים לנו שוב שאין צורך לשבור את הכיס כשניגשים לקנות טלפון חכם.

כתיבת תגובה