ענקית הטכנולוגיה והסלולר אפל משחררת לשוק את דגמי iPhone 12 החדשים שלה ומציגה שדרוגים חדשים מדגמי iPhone 11 וקודמיהם. הטלפונים החכמים של אפל כבר קרוב לשני עשורים מציפים את השוק בארץ ובעולם ומשדרים איכות, יוקרה ושאיפה למצויינות בכל הקשור לאיכות המשתמש ואיכות המוצר שהלקוח מקבל. סיבות וערכים אלו שיבצו את אפל במשך השנים כאחת מהשחקניות הראשיות בסצינת הטלפונים החכמים בעולם בכלל ובישראל בפרט. אז מה בעצם מציע אפל בדגמים החדשים שלה? אייפון 12 לוקח את כל המאפיינים הקודמים של אייפון 11 ורץ איתם כמה שלבים קדימה, מסך גדול ונוח עם מערכת הפעלה של iOS האיכותית והמוכרת.

תצוגה
כל ארבעת האייפונים החדשים מכילים מסכי OLED המצוידים בתצוגת ה- Super Retina XDR של אפל ובטווח הדינמי הגבוה (HDR). המציעים יחס ניגודיות של 2,000,000: 1 ו -1,200 יחידות בהירות מרבית, אלו המסכים המתקדמים ביותר שנבנו אי פעם באייפון. יחדיו, תכונות אלה מספקות איכות תמונה מעולה, יעילות אנרגיה גבוהה יותר, צבעים מדויקים יותר וניגודיות טובה יותר על גבי מסכי LCD.

מצלמה

אפל גם הגדילה את המצלמות באייפונים החדשים עם מגוון של תכונות מתקדמות שנועדו לשפר ולכוונן את התמונות והסרטונים שלך. האייפון 12 מיני והאייפון 12 מגיעים עם מערכת מצלמה כפולה מאחור עם עדשות רחבות ורחבות במיוחד. ה- iPhone 12 Pro ו- iPhone 12 Pro Max מוסיפים עדשת טלה שלישית וכן עדשה רביעית למיפוי LiDAR Reality Augment (AR).

חיי סוללה ומטען נייד

הסוללות בדגמי האייפון 12 יהיו גדולות ב -10% מאלו שבאייפון 11 בשל הניקוז הנוסף של 5G. ה- iPhone 12 Pro ו- Pro Max מבטיחים חיי סוללה אורכים של לפחות שעהיותר מאשר באייפון 11 , אך חיי הסוללה של ה- iPhone 12 mini מוגבלים יותר בשל גודלו הקטן יותר. המטען הנייד שמוצג עם מערך האייפון 12, נקראMagSafeוהוא משפר את הטעינה האלחוטית המובנית בטלפון לטעינה מהירה ומדויקת יותר. אבל יש עוד. MagSafe מציעה גם בסיס מגנטי באמצעות אביזרים שיכולים לחבר את עצמם לטלפון. כדוגמה אחת, אפל הציגה ארנק דק תואם MagSafe שמתחבר לגב הטלפון. מטען זה מונע שחיקה של מטענים כיוון שהוא אלחוטי והחיבור בו עמיד לאורך יותר זמן.

כתיבת תגובה