הפלייסטיישן 5 החדש הוא קונסולה חדשנית וסביבה יש המון רעש. הps5 נמכרת בכל העולם ולמרות שיצאה לשוק בנובמבר עדיין מתקשים להשיג את הקונסולה מפעת הביקוש הרב. אז מה חדש בפלייסטיישן 5 שגורם לכולם לרצות לקנות את הקונסולה.

כונן האחסון בסוני פלייסטיישן 5 מגיע בנפח 825 ג’יגה עם אפשרות הרחבה נוספת עם טנולוגית הטעינה החדשה של סוני שטוענת את השלטים במהירות הבזק בלי לשחוק את מתאמי הטעינה .

מעבד

לא רק שה- PS5 חזק יותר באופן משמעותי – ה- GPU והמעבד שלו מסוגלים בהרבה מאלה שנמצאו ב- PS4 Pro – הוא גם טוען משחקים מהר יותר מאי פעם בזכות ה- NVMe SSD הפנימי שלו. הבקר החדש של DualSenseאיכותי ונוח למשתמש. הוא משתמש במשוב הפטי ובטריגרים אדפטיביים שיעזרו לגרום למשחקים להרגיש יותר סוחפים, בדרכים שמעולם לא חשבתם שאפשר. דרך רעידות של השלט הפלייסטיישן 5 בעצם שובר מימד נוסף והמשתתפים מרגישים כאילו הם נמצאים בתוך המשחק.

מעבר בין פלייסטיישן 4 לפלייסטיישן 5

הרבה מאוד חוששים מהמעבר לps5 כיוון שהשקיעו את כספם בהרבה משחקים בps4 וכעת הם חוששים שיצטרכו להשקיע אותו שוב בפלייסטיישן 5. אנחנו כאן כדי להגיד אל דאגה! הפלייסטיישן 5 מציע אופציה בה אם תתחבר מאותה משתמש שהיה מחובר לפלייסטיישן 4 אז כל המשחקים וההישגים שהשגת בהם יועברו אוטומטית לפלייסטיישן 5!

תצוגה

שיפור נוסף שכדאי לשים לב אליו בps5 הוא איכות התצוגה במסך. לראשונה המעבד הגרפי החדש של סוני מגיע עם טכנולוגיה משופרת ואיכות הצפייה עוברת ל4k ואפילו 8k! לא רק שעכשיו תוכלו לשחק במשחקים האהובים עליכם באיכות הגבוהה ביותר, גם תוכלו לראות תכנים באפליקציות כמו “נטפליקס” ו”יוטיוב” שמותקנות אוטומטית בps5. באמצעות הטכנולוגיה החדשה של הפלייסטיישן 5 תוכלו לראות את כל התכנים ולשחק בכל המשחקים באיכות הצפייה הטובה ביותר שמוצעת כרגע בשוק.

החנות הוירטואלית

דבר נוסף ששודרג בפלייסטיישן 5 הוא החנות הוירטואלית ומערך ההורדות. בפלייסטיישן 4 בשביל להכנס החנות האינטרנטית הייתה אפליקציה איטית ומסורבלת ובps5 החנות מרגישה כמו חלק ממסך הבית. אין צורך בהמתנה בין כניסה ויציאה מהחנות הוירטואלית וההורדה היא חלקה ומהירה.

כתיבת תגובה